10-10-10

Idag är det en rätt speciell dag, det är nämligen 10-10-10 och det händer inte ofta så det måste ju firas med ett blogginlägg eller vad säger ni?

Jag gissar att ni tänker lite att vad i gör Elisabeth egentligen? Jag ber verkligen om ursäkt för att min upptadering inte sker så regelbundet. Har varit rätt mycket att göra på senaste. Men nu tänkte jag att jag skulle upptadera er lite iaf.

I helgen har vi haft lite besök. Det har varit två gäster här, så det har varit riktigt trevligt. I fredagskväll åkte vi in på ungdomssamling i Nässjö där spelades det lite wii.
Igår var det en rätt lugn dag, hände inte så väldigt mycket under dagen. Fixade lite med jobb och svarade på brev och så. På kvällen gjorde jag och Amanda, min numera rumskompis (vi har bytt) chokladbollar sedan åt vi det och spelade en massa systemlekar. Så när jag kommer hem så kan ni vara säkra på att jag kommer köra en massa systemlekar med er. Det är SÅ kul och jag känner mig SÅ smart, haha!
Idag var vi på gudstjänst i nässjö, riktigt bra! Han som predikade pratade om att vi måste uppmuntra varandra och hjälpa varandra! När vi kom hem gick jag och Amanda på en promenad, vi var ute i 1,5 timmar, riktigt skönt! Det var sådant fint höstväder, SÅ mysigt! Sen har det mest bara att ta det lugnt som gäller. Med andra ord det har varit en rätt lugn helg denna helg.

Men hörrni, förlåt jag msået dra nu. Kom lite folk som jag ska häla på och säga heldå till.
Men hade bäst!
Jag ska försöka upptadera er lite mer i morron också! Har nåt jag ska säga ;p

KRAM så länge!
/E.J



Kommentarer
Victoria

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-12 @ 20:06:02
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0