En go helg!

Hej alla sköna människor! :)
Jag hoppas allt är bra med er! Själv mår jag prima. Jag tänkte jag skulle ta och upptadera er om min och mina vänner här på Alternas helg :)

I fredags kväll kopplade vi upp idol på storskärm och kollade på det med en kopp te och lite fika :) Dock slutade internet att fungera så vi kunde bara kolla till nio. Men vi hade det trevligt efter det ändå. Vi kollade på våra egna idol klipp som vi gjort tidigare ;p plus lite andra klipp som fanns på datorn från förra året. Sen blev det sova!

På lördagen klev jag upp runt 8 och då jag vakande var solen fortfarande rätt låg och frosten låg kvar på marken så jag gick ut för att fota lite. Blev desvärre inte så jättevackra bilder. Men det var sjukt vackert att titta på iaf! ( Tack Gud för den fina naturen du gett oss! ) Då jag fotat lite gick jag in och åt min frukost och sedan läste jag lite bibel och förberedde lite på mitt vittnesbörd som vi ska berätta för klassen på torsdag. Vi ska öva oss med mick och allt :O Då jag skrivit ett tag så följde jag med min kära vän Bea som skulle bli fotad av en fotoelev. Så vi var där i några timmar. Sen resten av dagen efter lunch skrev vi en massa citat lappar och blåste upp ballonger! Vi ska nämligen busa lite med våran teamare som varit borta i två veckor ;) Sen kollade vi också lite på idol av det vi missade på fredagen. Sen på kvällen åkte vi på Café i Nässjö. Det var en ungdomsastsning som ung.ledarena hade satsat på, så det var live musik, korta vittnesbörd och lite vinster. RIKTIGT mysigt!

Idag åkte vi på möte på förmiddagen sedan då vi kom hem och efter att vi ätit mat så städade vi ihop lite och gjorde ordning i våran teamares rum ;p (Hon skulle egentligen ha kommit idag men mådde inte så bra så hon kommer i morron ist!) Efter det har jag pluggat lite, tagit det lugnt och dansat lite. En grymt go helg måste jag säga! :) Hoppas ni också haft en bra helg!

KRAM!
/ E.J

(PS, det kommer ett till inlägg efetr detta med ett bibelord och reflektion)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0