Alterna goes hemmafruar

Jag ber om ursäkt att det inte blev nåt inlägg igår och det jag tänkte säga får vänta lite till. Det krävs lite mer tänk till det och just nu har jag inte så mycket ork tilld et ;p..

Men jag måste iaf ta och berätta för er om igårkväll. Jag och Amanda bestämde oss för att baka. Vi hade nämligen 6 ägg och vi kände att vi borde baka upp dem så dem inte blir dålig. Så vi bakade två olika sosters muffins. Ett par kladdmuffins och ett par vaniljmuffins med jordgubbsylt i (annnorlunda, ja, men faktiskt gott) plus gjorde vi också choklad snittar. Vi gjorde så att vi kunde frysa in, så nu har vi en massa fika i frysen, hehe.

Men då man bakat kan man ju nästan ibland inte motstå att faktiskt fika på det man bakat. Så vi gjorde det lite mysigt för våra vänner och bjöd dem på fika och satt sedan och myste på det nybakade fikat och drack te. Mysigt, mysigt! Blev även att vi spelade lite maffia. I slutet var vi bara 4 som körde och det var HUR kul som helst för spelledaren bestämde då vilka roller vi skulel ha och mixade lite, vi fick oss en massa skrattar, haha!

Jao, det var det jag tänkte berätta för nu :p
Ta hand om er! Ni är saknad, alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Anonym

Låter verkligen som ni har blivit hemmafruar , sen kafferep , var det inte bibelskola ni går på:). Ha de bra. kram från mamma

2010-10-13 @ 10:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0