Shake it lose!

Hej igen! Jag har lyckas upptadera er lite mer ofta nu dessa dagar, men vet inte om det komme rbli lika ofta sen resten av veckan. Vi får väl se.

Idag har det varit en RIKTIGT grym dag! Vi hade besök från en pastor från Etiopen (han har varit här på typ världspingstkonferansen, folk runt om i världen träffades) Haylachew hette han. Han pratade med oss hela förmiddagen och berättade om saker han hade varit med om sedan bad han för oss varn och en! VERKLIGEN EN GRYM FÖRMIDDAG!! Vi kommer även träffa Haylachew då vi åker till Etiopien sen.

Efter lunch hade vi städning och kreativ kommunkation. Vi lärde oss en halv lite svårare dans. Det var jättekul! Just det på kreativ kommunkation hade vi som uppvärmning att jogga runt en sjö som finns här. Alltså den är inte sådär jätetstor. Men min kondiktion är inte ett av det bästa. Men förvånansvärt nog och något jag faktiskt blev glad över var att jag orkade jogga runt och utan att vara alldeles för trött också ;)

För ett tag sen hade vi middag och efter det satte jag mig vid datorn för att söka och kolla lite saker. Men nu ska jag nog ta och dra mig till mossebo igen som huset vi bor i heter. Jag är i huvbyggnaden just nu :p

Men ni får ha det så bra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J

PS måste bara få säga att min syster är verkligen hur go som helst, hon hade gjort en video till mig och den var verkligen hur söt som helst! Älskar dig syster och saknar dig!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0