Vissa gånger.

Vissa gånger är det jobbigare än vanligt att vara långt borta från sina nära och kära! Vissa stunder har man en större saknad än man någonsin haft efter att bara få hänga med dem som känner en utan och innan, med dem man växt upp med, dem som vet i princip allt om en, dem som vet ens fel och brister men ändå älskar en. Vissa stunder blir saknaden jobbig! Det är då man bara vill ta första och inte bara bästa, utan man kan till och med tänka sig att ta första sämsta tåg hem bara för att få träffa dem!

Det handlar inte om att jag inte trivs här borta. För det gör jag. Jag trivs jättebra och känner att detta verkligen är vad jag ska göra! Mina klasskamrater och mina lärare är helt underbara. Jag känner att dem älskar mig och tycker om mig för den jag är. Jag kan vara den jag är. Men grejen är bara den att jag saknar er där hemma!

Ni betyder! <3

KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0