TACK!

Åh, SOFIA LIND! Tack så otroligt mycket för den fina designen! Jag älskar den!  

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga. Jag mår bra och har det bra. Dagarna ser inprincip nästan lika dana ut. Vi har lektion på förmidagarna fram till lunch efter lunchen har vi antingen eget arbete eller kreativ komunikation.
Igår lärde vi oss en ny dans med en låt som antingen heter Identity eller I know who I am. Vet inte riktigt vilket som är rätt. För den skulle kunna heta båda sakerna. Det är en rätt komplicerad dans så blev lite frustrerad ibland då jag inte klarade det så bra. Men nu känns det bättre och det är så kul att få dansa och göra det för Gud. Att få göra drama och allt för Honom. För att få prisa Honom! 
Det är också så otroligt kul att få läsa och lära sig om alla dessa ämnen vi har. Det är så intressant och det känns så bra!

En annan sak jag kan ta och berätta att vi ju åker till Danmark på lördag :O Vi ska dit och hälsa på Alterna Danmark. Alterna kommer ursprungligen från Danmark så det ska bli kul att åka dit. Vi kommer få lära oss lite clowneri och sånt där :p

Dessutom har jag tänkt att jag ska försöka ge er lite mer reflektioner om saker och ting som jag tänker på. 
Men det får komma när jag har tid till det :p 

Hade så bra allehopa! Och återigen TACK så mycket Sofia! 
KRAM! 
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0