Da school starts again :)

Godmorron, för det flesta är det skolstart idag och jag trodde aldrig att jag skulle säga såhär förrut. Men jag verkligen längtar till det! Åh detta år ska bli det bästa någonsin:)! Jag ska ta allt på alvar, inte bara skolan utan JESUS och ja allt!

Detta år ska få vara Jesus år! Tänk så mycket som kommer hända detta år! Jag har bara postiva tankar inför det:)
Jag vill bara skrika HALLELUJA, AMEN! Och jag gjorde det precis;)

Tell the world that Jesus lives, tell the world that, tell the world that, tell the world that he died for them, tell the world that he lives again!  Lysnar på den låten nu och det ska vara mitt mål i år. Det ska jag sträva för! Amen!

Lycka till i skolan idag!
Kram
/ E.J



Psst..om jag har lust när jag kommer hem ska jag ladda upp massa bilder från i sommar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0