Open up the gates and let the king of glory in..

Goddagens på er folk!

Välkommen hem Emma, kände bara att jag ville säga det;)

I morse hade jag ställt väckarklockan på halv 11 för jag ville kliva upp tidigt, hehe.
Då jag väl hade fått av alarmet (var jätte drygt för jag fick inet upp tangentlåsningen, eller vad man säger) så låg jag kvar
ett tag, bad och läste lite bibel. Sedan gick jag upp strosa runt och sedan läste jag lite i en bok, självkänsla nu. Heter den. Sedan gick jag och laggade mat. Marie måde inte så bra och pappa hade följt med Henry till Falun. Så vi barn fick fixa mat själv. Jag gjorde en paj. Vi hade inet s mycket grejer hemma om man kunde göra paj smaken med. Så det fick bli typ tomat och ost på den, haha. Sedan var det någon röra med ägg och grädde på. Låter äckligt men det var faktiskt gott, haha:P Sedan Kom Ida förbi, jag skulle skriva i en bok;)..Sedan så ville Marie att jag skulle göra en hallon och blåbärs paj. Bara för att jag är så duktig, haha. Så det blev till att stälal sig och baka igen då, haha. Men det är kul:). Jag har kommit på att jag är väsligt så att jag gillar att göra saker med mina händer och skapa saker:P..Sy, baka och sådannt. 
Och nu hammande jag framför datorn. Nu har jag saffat facebook också;P..Som Sofia sa: Det var på tiden! 
Vet inet vad som händer ikväll. Men känner att dte skulle vara så skönt med en hemma kväll. 

Ta hand om er! 
/E.J        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0