All I know is I'm lost without You, I'm not gonna lie, I could never be strong without You, I need You by my side

Nämen Tjena...

Alltså förlåt så jätte mycket att jag har varit så dålig på att upptadera min blogg! Jag har egentligen inget rikigt skäl till varför jag inte har gjort det. Men nu ska jag börja göra det iaf..Fast det är kanske inte är så roligt att läsa vad jag skriver.. but anyways..

Jag tänker inet sitta och rabbla upp allt som har hänt det senaste veskorna. Då hade det blivit ett lååångt inlägg..
Men kul har jag iaf haft:).
Delat ut pannkakor, badat, solat, sluta jobba, ''lekt'' med kompisar, haft kusiner från uppsala på besök och lekt med dem. Bara för att nämna lite av vad jag har gjort..
 
Annars mår jag bra. På riktigt. Gud är en god Gud och jag Älskar Honom! 
Förövrigt längtar jag tills skolan, att äntligen få träffa, Matilda, Emma, Jessica med flera...:)<3
Jag längtar också efter att få lite struktur på allt igen. Jag har bestämt mig för att se positivt på skolan. Göra det jag ska på lektionstid och då man har långa ratser göra arbeten då. På så sät slipper jag göra ne massa hemma. Fast det är klart jag kommer ju fortfarande behöva jobba hemma men ändå.

Hade bra!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0