Cykla aldrig då det snöar..

Nää, gör ALDRIG det!
Jag gjorde det och det slutade i kaos..
Skulle ner på byn idag och tog cyklen för hade ingen skjuts. Det hade snöat rätt länge (kanske hela natten?, ja alltså det här var på förmiddan). Jag tog cykeln och det inte bara snöade utan det var massor av snö på cykelvägen med!
Snön fastna i hjulet så att hjulet inte kunde snurra och jag blev lite smått irriterad! Inte blev det bättre av att jag hade lite smått bråtom heller. Lyckades ramla en gång men bara en;P. HAHA! 

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Ska snart på praise explosion nu:)..Eller ja det börjar 19 men ändå, det är nästan snart iaf;P..

Ska ni göra ikväll då?

Hade underbart bra!
Kram
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0