:)

Tojolishoppis:)

Är hos Sofia nu och tog då chansen att skriva lite, hehe:P

Ja mamma har ju kommit hem nu och det är kul:D
Bor lite trångt men det rä ju mysigt det också;).. 5 st i en 2:a, fast ikväll så kan jag sova i Saras lägenhet, hon ska bort.

Bitamazires har också varit hit på besök. Igår var det ''lilla julafton'' med släkten som gällde, mysigt:)
Plus lite övning inför mötet. För idag var det vi ungdomar som hade hand om Gudstjänsten:) Kul var det! 
Jag var fram och prata om att vi borde ge något tillbaks till Gud. Var väldigt nevös men det var några som sa att det var bra, så får hoppas det då:)..Vi hade ett drama också, och gissa vad? Då jag skulle ta micken lyckades jag krocka den i nin tand och sa Aj så att folk börja skratta, pinsamt och så typiskt mig! Haha!
Men det var ett bra möte i stort iaf:) Och alla var så duktig!!
Tack Gud!  

Ta hand om er och ha en riktigt GOD JUL!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0