Moment ringa till APU plats avklarat!

Ja då var det avklarat att ringa till APU också.. Det blev Eden, 3-6:an.. För läraren skulle det funka men hon skulle prata med rektorn sedan skulle hon höra av sig igen. Jag hoppas att det kommer gå:).. 5 veckor där, ja det kan bli otroligt kul:)..

Här kommer en smått pinsam stund under samtalet, haha!

Någon: - Ja
Jag (funderar varför dem svarar bara ja men fortsätter ändå tala)
- Ja, hej, mitt namn är Elisabeth JOnäll och jag går 2:a året på voxndalensgymnasium, barn och fritids programmet. Vi ska ha APU veckorna 3, 4, 5, 6 och 7 så jag undrar om jag kanske skulle kunan få vara hos er?..
Någon: - Ja vänta lite då ska du nog tala med min lärare
HAHA! Hjälp så pinsamt det var! Jag fick iaf veta varför någon svara bara ''Ja'' då jag ringde;P...

Kram!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0