Tack Jesus för helgen!

ÅH vilken underbart bra helg det har varit! Tack Jesus för alla frälsta människor vi fick se:)!!
Jag förstår inte! Orkar inte berätta allt som hänt men Gud är iaf så underbar! Det har varit enormt bra möten, med både Marcus och Daniel plus team från SOS!  Åh vad jag längtar tills jag börjar SOS mission!  
På söndagen hade vi också outreach, åh så underbart det var! Få Jesus rätt in i Julskytnigen och till alla folk! SOS var så bra så:)..Dela även ut pannkakor....
Jag saknar redan helgen, sos, allt folk, ja jag saknar allt! 
Här under kommer en låt som var mycket insperation till konferensen:)

(Stir - Downhere)

You belong here, everyone's invited
You can`t fail here, 'cause we can't fail united
It's safe to be yourself here
And it's time to go beyond here


We`ve got life to give,
So why don`t we do what we we`re saved for
Come along, why don`t we stir?
You know you and I could do so much more together
We are the new at heart, so why don`t we stir?


We are strong here, but weakness is for certain
To show our love here, we share each other's burdens
We don't mind, 'cause there is nothing left to fear
And Love divine is calling us out from here...


We are salting, lighting
We refresh like raining
We are love remaining
And we've got...



Åh jag måste bara få säga, Idag är det ju internationella aids dagen och vi hade loppis på skolan..
Och jag har behövt en ny jacka. Och vad hittar jag inte där? Jo en jacka, som jag tyckte var snygg för 120 kr :)... Finns på hm nu och ska egentligen kosta 598 eller nå ( fast på rean 349 eller något sådannt)..Så ja jag tjäna bra på det:)..

Hade bra!
Kram
/ E.J
 


Kommentarer
idah

Jaaa:) Har du läst mitt sms ?

2008-12-02 @ 16:40:46
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
idah

bli medlem:)

http://www.gratisgen.se/ref/99179

2008-12-02 @ 17:20:36
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0