Tack till Sofia

Ja, Sofia själv skriver det här. Hon är inte 100 % nöjd, men Bettan är det så there we go :D



Really, Sofia Thank you:)
Jag gillar det faktiskt! Tyckte synd om dig då du hade strävat gjort och så glömde du spara så det försvann! Men för min del är det aldelles lugnt. I like it so:P
Jag älskar dig Sofia, och nej inte bara på grund utav att du hjälpte mig, jag hade älskat dig annars också!
Kommer sakna dig så mycket då du flyttar!

Kom precis hem från Sofia..Var en superkul kväll:)... Och ja just de t stiff också ja, haha..Det ska vi inte prata om! Men kul var det. HAHA! Blev väl kanske inte lika mycket plugg som vi hade tänkt, men men, lite iaf, haha. Planerade klart julfesten iaf i största del. Och jag säger som Sofia, ''julfest goes nyår ?!''
Men det kommer bli bra och kul:) 

Nu ska jag gå och sova, even though it's quite early, men jag är så trött och det känns som om jag kommer kolapsa snart, hehe..Ska vara duktig och gå på Lucia i morron som börjar klockan 8 i stället för att ha min sovmorgon till 11.55!

Sovgott nu!
Kram
/ E.J


Kommentarer
emma viljanen

snyggt det blev nu på din blogg :)

2008-12-12 @ 12:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0