Turkar, Italienare och Sydafrikaner:)

Jag har nyss kommit ur duschen efter att ha varit iväg och ridit häst och vagn med Sture:).. Åh vad kul det var!
Men vi tar en sak i taget och börjar med igår...

Vi har ju turkar, italienare och sydafrikaner i Edsbyn nu och igår var våran klass iväg till Järvzoo med Turkarna och Italienarna, eller ja okej det var en Italienare, men iaf. Vi var i Järvzoo med dem och dte var så otroligt skoj! Det kändes faktiskt nästan som man hade känt dem jätte länge, dem var inet alls blyga! Härligt väder var det också, trots att det kanske var lite kallt. Men hade man bra kläder så var det jätte mysigt:)
( En bild säger mer än tusen ord, och just nu är det bra för jag vet inte hur jag mer ska förklara dagen;P )




Han till höger på näst sista bilden är Italienaren, jag tyckte han var väldigt lik en som jag tidigare prata mycket med på msn, som var från Italien så blev lite halvrädd först, haha, men det var inte han;p..
Vill du se fler bilder kolla in min bilddagbok - beeettan.bilddagboken.se..Har inte kommit dir ännu men kommer senare^^

Idag följde jag även som sagt med sydafrikaner och åkte häst och vagn. Åh, vad det var mysigt och det var så otroligt kul!
Var en tjej som var jätte trevlig och som jag prata mycket med, though my bad english was a litle bit of a problem, but anyways. We taked and all of a sudden we figured out that we both were christians. Och oj, nu blev det pinsamt för jag råkade skriva det i engelska och jag orkar inte skriva om, haha!;P 
Hon ska också få min email och hemadress så vi kan hålla kontakten, hon var också 17 som jag:)..
Hoppas dem kommer få vara med på våran engelska i morron:)
Alla andra sydafrikaner var såklart också trevliga!
Tyvärr blev det inte nå bilder från ikväll. Eller jo 1 eller 2 vädligt tråkiga och dåliga bilder men men...
Nu ska jag gå och sova för jag är så trött. Jag hoppas på att mina fötter ska få tillbaka sin känsel snart, haha.

Föresten så måste jag bara få säga att jag är glad, för idag blev jag klar med 2 arbeten, fick veta engelska och svenska betyg. Väldigt nöjd med dem faktiskt! Jag fick VG- på speaking i engelskan och det är jag jätte nöjd med!

Sov gott nu och ta hand om er!
Kram
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0