Vem skapade världen?

Idag har det varit en otroligt bra dag. Trots min förkyling som börjar bli mycket sämre. Men med lite sömn blir det nog bättre, hehe :p..
Har inte hänt mycket ändå i skolan. Men efter skolan väntade jag kvar på byn eftersom jag slutade sent och skulle till kyrkan till 17 så kände att det inte var någon idé att åka hem emellan. Gick till bibblan och blev döv. HAHA ! Ja döv! Tjuvlarmet eller något sådannt gick och det lät så otroligt hemskt!
Sedan stack jag till kyrkan på lite planering och ''frågor på svar stund':)
Blev även där kliven på min tå av min kära bror och det gjorde lite smått ont, men men så kan det vara, hehe..
Efter det så följde jag med Sofia hem och kolla på Idol och myste:)..Vi planera även inför ungdomarnas julfest. Det är jag och hon som ska ta hand om den;)..Blir skojskoj det! HAHA!
Tack för en trevlig kväll Sofia:D <3
 
Igår var jag föresten på höghammar skolans höstkonsert. Och oj, oj, oj vad jag blev rörd av den! Dem var så duktiga. Och att dem körde på även om dem kanske inte var så jätte bra blev jag bara ännu mer berörd utav:)..

Föresten så vill jag bara säga en bra sak som blev sagd ikväll som någon hade hört en annan sagt (det var ungefär såhär den hade sagt):

Vem skapade Jorden?
-Gud

Ja, men vem skapade Gud då?
-Ingen

Men det går ju inte ihop.
-Jo, det är ju just det som är det ända som går ihop. Det kan inte först inte finnas ingenting och sedan så finns allt.
Gud har alltid funnits!
 



Sov gott nu och ta hand om er!
Kram
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0