Äntligen internet, data överhuvudtaget!

Du kan tycka att jag verkar helt nördig nu men alvarligt! Jag har varit utan internet/data i flera dagar nu. (Därav också min dåliga upptadering, sorry!) Eller ja okej då, då jag var hos mamma hade jag ju data och även då jag sov hos marie och lelle under denna vecka men kändes lite dumt att låna deras dator. Men hur som nu har jag iaf en data:)

Som sagt har varit hos mamma ett tag och hälsat på och då jag kom hem åkte jag direkt till Marie och Lelle. Eller ja hann hem och ta det lugnt ett tag sedan var dte us och efter det åkte jag dit. (lördagen, förra veckan). Har varit riktigt trevligt hos dem:). (Jag fick inte bo hemma så därför bodde jag hos dem).
 
Har börjat sommarjobba nu, lillvärdinna. Det är kul. Man blir rätt trött men så får det vara.
Då jag på onsdagsmorronen vaknade kände jag mig rätt klen men åkte ändå och jobbade. Då jag kom hem på onsdagen lade jag mg på soffan en stund och då Marie kom hem från jobbet kände hon om jag hade feber men då var jag inet alls varm. Marie och Lotta, som var och hälsade på åkte och handlade och jag somande i soffan ett tag. Då Marie och Lotta kom tillbaka ca 40 minuter senare så kännde Marie på mihg igen och jag var kokhet. Tog febern och hade 39 grader, var yr och hade ont i huvudet. Så på torsdagen blev jag hemme från jobbet. Känndes bäst så så jag inet skulle smitta någon gammling;P. Men missade tyvärr ju då överrsaknigs'festen' för Emma:(. Får ta igen det någon annan gång:)
Fredagen var jag bättre och var tillbaka på jobbet:). Föressten på torsdagen fick jag komma hem igen till Roteberg så nu befinner jag mig hemma i mitt nya rum:) Det är så skönt att få ha eget rum! 

Idag har jag fixat i rummet, varit på erikshjälpen, hämtat Johanna från Per, brainstormat en konferens, bakat scones och glott lite på tv med mera. Har varit en rolig dag:)

Förlåt att det blev ett väldigt shapligt inlägg nu. Det brukar bli så då jag inte skrivit på länge, eller okej det blir så ganska ofta för mig, förlåt! Men aja nu ska jag sluta. 

Hade bra gott folk och ta hand om er!  
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0