"Cause I can't bear to see the man I've been, come rising up in me again"

Tjolahopp!

Förlåt att jag inte har upptaderat bloggen på ett tag. The reasons of that is that
1, the internet has not work and
2, I have not had time for it

Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om vad jag har gjort de senaste dagarna

Onsdag - Kom till mamma tidigt på morronen. Kl 06.00 ca. Gick och la mig i någon timme. Hade inte kunnat sova nästan något på tåget. Bara en timme.
Sov till halv 9 och sen resten av dagen blev det mest bara av att ta det lugnt.

Torsdag - Marie och tjejerna Einarsson kom och hälsa på. Dem var på lappis och tänkte att dem kunnde komma och hälsa på. Egentligen hade vi tänkt åka dit till lappis men det blev tyvärr inget.
Hur som Marie och tjejerna kom och vi åkte och bada på något mysigt ställe. Falkträsk hete det vist. Vardär i någon timme sedan åkte vi hem åt och gick till stan ett tag. Sedan då vi kom hem därifrån umgådes vi ett tag sedan åkte dem hem. RIKTIGT kul dag faktiskt!

Idag - Vaknade runt 8 tog en dusch och åt frukost. Chillade lite sedan åkte vi och badade vid falkträsk, såsom igår :P. 
Blev desvärre inte så länge väderet blev lite dåligt efter ett tag. Så vi åkte hem och kollade på Beck. Väderet har nu blivit bättre. Härligt! Då kanske det blir fint i morron och då kan jag fortsätta lägga på brännan jag har börjat fått fram, hahaha!


Förövrigt så måste jag bara få säga att Casting Crowns är bra och att deras låt east to west är såå bra! Och att Fathers love letter bara måste du höra/läsa! Ja det var väl det jag skulle säga. Eller ja just hade så bra och ta hand om er!

/ E.J

   
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0