Morronbabbel!

Godmorgon folk! Sovit gott? Det har jag gjort iaf.
Nu sitter jag här och väntar på att jag ska börja jobba. Ser inte så speciellt mycket fram emot det men det ska väl ändå  bli rätt kul. Jag menar jag kanske får gå ut och gå med någon rolig tant eller gubbe, det skadar ju inte;P. Nej men alvarligt det är kul att jobba ändå. Man käner sig vuxen på något sätt, haha.

Då jag kommer hem idag så ska vi åka till Bollnäs. Eller ja vi måste vänta på far min först. Han skulle komma hem så vi kunde åka till halv fyra. Då kommer han säkert så vi kan åka först 4. Haha närå. Vi skulle till mobackes och dollar. Blir kanske någon mer stans med:). 

Haha, jag har upptäckt att jag verkligen är jätte dålig på svenska;P

Hade bra!
/E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0