What to say, what to say?

Jadu, jag sitter här nu och vet inte riktigt vad jag ska säga. Men jag har så tråkigt och viste inte vad jag skulle göra och kände att jag ändå trots att jag inte vet vad jag ska skriva ville skriva något.
Väderet är kasst idag så har inte kunnat åkt och badat eller  något annat skoj. Jag vill ha riktig sommar! Med sol, bad och lek med vänner. Saknar faktikst byn lite nu och alla mina vänner där. Vem skulle inte saknat sina vänner då man har världens bästa?  
Fast jag har det kul här med! Ska ta vara på tiden nu då jag kan vara med mamma. Är inte ofta jag träffar henne.
Men åhh vadjag älskar henne och åhh vad jag älskar alla mina vänner! <3

Jag har annars inte gjort mycket idag. Bara vandrat runt som en vandarnde pinne inne i läghenheten.

Hade bra
/E.J   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0