Detta blir resultatet då man ej kan sova på morrnarna

Idag har jag  varit flitig. Jag har burit en massa träbitar och rör. Vi håller på och renoverar om toan. Efter en massa bärandes gick jag över till nästa uppgift. Plocka ner våra hästhagar. Det var rätt drygt faktikst! Vi har sålt våra hästar så då måste hagarna bort. För dem som har köpt hästarna ville ha stolparna också.
Hjälp vad stolparna satt fast. Man fick dra och kämpa länge för att få upp dem. En del fick man inte ens upp. Tur man har bror sin som är stark. Endel var mycket enkel att få upp. 
Sedan då man var klar med det tog man det lugnt ett tag. Sedan hjälpte jag Johanna att packa till Grekland. Pappa, Marie, Hanna och Johanna ska dit i veckan. Så vi kommer på hos farmor och farfar :). Hade lika gärna kunnat bo hemma men fick inte för marie och pappa. Vad dem nu tror ska hända vet jag inte. Men det blir kul att vara hos farmor och farfar med.
Nu har jag nyss kommit ur duschen och sitter här och skriver.
Ikväll blir det möte som gäller. Mamma rimgde igår och berättade att hon kollat på woxnadalsnytt  ( haha så rolig. Hon måste liksom veta vad som händer i edsbyn fast att hon bor i Skellefteå ) på datan att det skulle komma en som hete Barbro någonting som hon insisterade att jag skulle gå på så det blir väl så då;P.

Hade bra gott folk!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0