An bla-bla message

Hej nu är jag tillbaka igen efter en vecka hos farmor och farfar.
That's why I havn't write on a while. Don't blame me. There is no computers ther exept at my cousins place but i din't feel like ask her to barrow the comp.

Egentligen kom jag hem i måndags men har inte haft någon större lust att skriva föräns nu. Desutom har inte mycket hänt heller har bara varit tråk!
Hur som så var det ändå trevligt hos min fars föräldrar. Trots att jag inte hade någon teckning på min telefon och fick en massa myggbet. I blame the forest for that :P. Var som sagt ändå trevlig. Fick umgås med Jossan lite det var länge sen så det var kul:) Allt kommer lösa sig kära Jossan. Jag lovar.
Var även mysigt med alla djur dom har och deras otroligt fina gård.
Tack för den veckan alla som medverkade!

Idag har jag varit med Sofia, det var mycket kul:). Hon lärde mig några akorder så nu kan jag nästan spela början av open the eyes of my heart lord på gitarr. ( Utan papper, för de hade inget papper på låten ) Måste bara lära mig att flyta fingrarna snabbare och slå i tackt, haha.
Ikväll ska vi till kyrkan och spela sjunga eller vad man nu säger singstar:). Sofia, Jag, Elsa, Edith och Hanna tror jag det blev. Jag ska rocka alla ihop på det. Fast finns inte en chans att jag kommer göra det men ändå, haha. 

Aja nu ska jag sluta. Men hade bra alla!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0