Nytt försök med nytt namn

Jo jag tänkte jag skulle göra ett nytt försök med en ny blogg. Får se hur det går den här gången.  
Skapande en ny i tröttnades väg av namnet då det blev lite fel.. Blev ett of med som inte skulle vara där.
Mina inläg var kanske inte så intressanta heller. Ska förska göra dem mer intressanta nu.
Orkar inte skrive mer nu. Är dödstrött. Har inte tagit igen mig ordentligt sedan jag var i Uppsala med Sanna och Sofia. 

Ni får stå ut med att min layout inte är så snygg så länge. Måste skaffa profisonell hjälp med det. Sofia? Jao det får nog bli hon. Om hon är snäll och har lust att hjälpa. Försökte sjäv men jag och koder går inte alls ihop. Allt slutade i en djup suck, haha. 

Hade bra och ta hand om er! 
/ E.J



Kommentarer
Sofia

Jag hjälper dig något tag när jag har tid och lust. Det känns inte som om att du ska göra det själv.. haha.

2008-06-10 @ 23:50:28
URL: http://backandforth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0