Every step i'll take. Every move I made. You'll be watching me

Förlåt att jag är så seg att upptadera min blogg!  Är bara det att jag har inte något att skriva. Händer inte så mycket intressant att skriva om.

Fast nu kan jag ju iaf skriva om att jag i lördags var på bröllop:) Åhh vad brudparet var fina. Jag höll nästan på att gråta ihjäl mig av lycka! Det var min faster som gifte sig. Hon är kring 40 år och har aldrig varit gift så det var jätte kul att hon äntligen hittat någon nu:). Vigslen var på rhengården och vi åt även där sen åkte vi till deras gård och hade minglade.
Åhh jag kan inte beskriva min glädje för dem i ord ! Jag hoppas dem kommer få en underbar och fin tid tillsammans!

Annars så ikväll ska jag till kyrkan och spela lite singstar innan det ska jag träffa Emma:)
I morron åker jag till Mamma är där i ca en och en halv vecka. Wohoo:)
Då jag kommer hem börjar jag sommarjobba, Jihoo. Kul va? Ne men det blir säkert kul:P.

Hade bra!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0