Were is the sunshine

Vart har solen tagit vägen med sina varma solstrålar?
Jag menar det är sommarlov och then it is supose to be good weather, not bad! 
Det är menigen att solen ska skina så att kroppen blir alldeles varm att man måste bada så att man blir kall så att man sen åter igen lägger sig i solen och blir varm. Det är inte menigen att det ska blåsa och vara kallt.
Jag vill ha värme!

Gaah jag dör av tråkighet. Har inet haft något kul att göra på flera dagar typ bara suttit hemma och träla! Det är inte meningen att det ska vara så. Tur att jag ikväll iaf får något att göra. Ska till Sofia och se film. Det ska bli kul:)

Tack Gud för att jag iaf har dig då det är tråkigt!
Tack Gud att du aldrig lämnar mig!
Tack Gud att du bryr dig om mig!
Jag älskar dig Gud!

/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0