Bowling, erikshjälpen och inredning!

Ja vi ska inte ens prata om hur det gick på bowlingen idag. HAHA! Har nog aldrig gått så dåligt! Jag vet inte vad som hände.. Men dåligt gick det och dem andra fick dubbelt så mycket med poäng än mig:P.. Men kul var det iaf:) 
Ont i tummen nu efter 2 timmars bowling;p...

Då jag skulle åka hem så stack jag in på erikshjälpen för att se om dem hade någon postlåda, tyvärr hade dem inet det. Ska ha det till en sak i skolan;P... Såg även ett par JÄTTE snygga stövlar där. Bruna, nästan som tomtenisse stövlar. Förastår ni hur jag menar? Men tyvärr kunde jag inet köpa dem på engång för var inte säker på om jag hade nog med pengar och då jagsedan skulle dit igen var dem borta:/..Men aja, det var nåon annan som fick bli glad då iaf:)

Nus nart ska jag på inredningsgrunk hos Ida, KUL:) Måste grunka håret nu innan jag ska äta om jag ska hinna allt, haha:P

Hade bäst!
Kram
/ E.J



Kommentarer
Sofia

HAHA, vadå överanvända "grunk" och "grunka"! :P

2008-11-26 @ 19:08:18
URL: http://sofiaalind.blogg.se/
emma viljanen

haha, jag och denise gick dit och prickade av oss men orkade inte bowla.. :p det var bara killar och ingen lärare där så vi bara gick ^^

2008-11-27 @ 16:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0