En morron man helst slipper.

Idag vaknade jag på en rätt bra sida ändå.
Men det skulle visa sig att det skulle bli en rätt dålig start på dagen..Först och främst var jag osäker på vilka kläder jag skulle ha så jag blev helt less på det. Sedan vart jag grymt less på mitt hår! Snälla kan inte någon raka av det på mig!
Sedan då jag skulle cykla iväg (hade sovmorron så måsta cykla) så var det väldigt halt och BLÖTT ute så då jag skulle cykla iväg halka jag med cykeln rakt i en vattenpöll. Med mobilen som såklart låg i jeansfickan och blev dyngsur och alla grejor jag hade i pakethållaren blev hel blöta och jag blev hel blöt! Då blev jag väldigt less och ville bara skrika och gråta! Mest blev jag arg på att mobilen såklart skulle gå sönder och att jag redan var lite sent ute. Så jag gick in och byte om men såklart så hittade jag inga byxor jag kunde ha men efter att ha gått upp och lånat ett par byxor av syrran så var det löst, hehe.. Men jag var fortfarande less på att mobilen var helt cp!
Men jag tänkte nä, nu ska jag ta och be för den! För Gud hör ju bön. Så jag bad för den och den började funka någorlunda:). Halleleuja!..Så nu funkar den men är ibland lite kosntig det var det innan också lite så..Men huvudsaken är ju faktiskt att den funkar:D.. Det gjorde mig ju lite gladare att den började funka:D..
Men sedan skulle jag cykla iväg och jag kom flera minuter försent till min lektion! Inte bra!

Trots min morron med en hel del bekymmer har dagen ändå varit en rätt bra dag! Jag menar Gud fixa faktiskt min telefon och jag kom ju till skolan och hade trots allt en rätt bra dag! Jag älskar Gud! Ibland måste man möta på en del bekymmer för att verkligen märka att Gud finns och hör bön! 

Nu ska jag nog ta och gå och stika lite, hehe :p...

Hade bra och sov gott!
Kram
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0