Från och med nu måste jag på allvar börja hjälpa Gunnar!

Idag har det en bra men lite stressig dag eller hru man sska säga. Hade nationella i Engelska (uppsats) idag. Kändes som det gick bra faktiskt sedan får jag väl se hur det gick på riktigt sen. Hade även naturkunskapsprov. Det gick sådär. hoppas jag klarar det iaf:)..

Sen ikväll var jag på A-T (Alvaligt talat. Som vi pratar om olika saker om livet som kristen med mera.) Det var inte många där men det var bra ändå:)..Jag var ensam tjej, hehe :P..  Det är från det som hjälpa Gunnar kommer ifrån..Kan du gissa då vad det betyder? Ger dig en ledtråd, Gunnar gör ingenting..Den som gisar rätt först får en daim av mig:) Haha!



Ska jag skaffa gröna linser? Föresten, hehe

Nä nu ska jag gå och sova. Är alldeles för trött för att orka vara vaken, haha.

I morron måste jag städa och försöka få lite läxa gjord. Får se omdet händer något mer. På kvällen blir det US hos Lelle och Marie:) Kul!

Godnatt!
Kram
/ E. J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0