Gracias amigo:)

TACK så hemskt mycket Sofia! :D Du är så snäll!
I LOVE IT.

Sofia vet du? Du är så bra. Jag snackar inte bara nu om att du är bra bara för att du kan göra snygga layouter, utan du är också så bra annars! Du är helt underbar, så vacker och så snäll. Det hoppas jag du förstår!
Jag älskar dig och finns för dig alltid om det är något du vill prata om:) 
Du har liksom alltid funnits där hela tiden då jag växt upp! Tänk om jag inte hade haft dig!
Ja helt enkelt, jag älskar dig!



/ E.J



Kommentarer
Sofia

Hihi, va bra att du gillar det :) Love you too. <3

2008-11-06 @ 18:15:07
URL: http://sofiaalind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0