Sometimes I just love my life:)

Alltså verkligen gott folk förlåt mig för att jag är så dålig på att upptadera.
Men jag har bestämt att nu ska jag ta och börja bli bättre. Kanske jag skulle ha något speciellt jag skrev om varje dag? Isf har ni några försag?
Dessutom skulle jag vilja ändra min design, hehe. Känner sig någon manad att hjälpa till. *host* Sofia?*'Host*

Hur som helst. Hjälp vilken kväll ja dag överhuvudtaget egentligen.
Under konferens planeringen nu ikväll snacka om att vi garva då. Vi garva och vi garva och vi garva! Undra hur mycket vi egentligen fick planerat. Men Emma sa att hon tyckte allt verka bra iaf så det var nog det:).

Idag hade vi även sovmorron för att Selin var sjuk. Och jag måste få säga det. Även om det kanske låter väldigt taskigt! Men jag menar inte att vara dum! Men det var hur bra som helst att hon var det. För då tog jag mig tid til att lyssna på Internationelt efterlyst av Jocke som finns på livetsord.se om du vill lyssna du med! Och jag rekomenderar det starkt! För oj, oj, oj vad underbart bra det var! Jag blev faktiskt förändrad i mitt tänk:) Åh Jesus han är verkligen så otroligt underbar!
Det handlar inte om vad först kanske tror. Att du är kallad att bli missionär. Utan det handlar om djävulen. Hur han egentligen är och hur vi ska stå emot och så typ. Jag är dålig på att förklara men hag tycker iaf verkligen du ska ta och lyssna på honom. Hittar du inte fråga så hjälper jag dig^^

Föresten vill jag bara påminna och säga till er att ni kommer väl på STIR?
STIR är en fantastisk ungdomskonferens du inte får missa!
Seminarium, drama, lovsång, outreach, dans och underbar gemenska, kan det blir bättre? Ja, det kan det faktiskt eftersom att konferensens talare heter så mycket som Marcus Olson och Daniel Elvelyck. Dessutom ett härligt team från SOS Missions Bibelskola som kommer att bjuda på både det ena och det andra.
Så ta med dig en kompis och kom eller varför inte flera?
Det kommer var i Edsbyn, Salemkyrkan. Börjar 28 november och slutar 30 november.
Fler frågor?

Hade gott iaf och sov gott alla!
Kram
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0