Jag vill hoppa högt och dansa ( lalalalaaaa)

Oj, oj, oj vilken underbart bra helg!
Lördag var det städning och ta det lugnt på dagen som gällde. Sen på kvällen var det Praise explosion! Och det var verkligen helt UNDERBART! Åh jag förstår inte! Människor som tilber Gud, jubblar, klappar händer och dansar! Alltså det är så bra! Jag informeade även om STIR då. Vilket jag var lite nervös inför men det gick ju super bra, tycker jag:)
Efter prasie exposion gick vi och sa hej till Linda en snabbis eftersom hon bor i Runemo och vi var där:)
Efter det körde Sofia oss till tolvan. Snart Sofia då har du körkort:D..

Söndag var det upp i tid som gällde efetersom jag skulle iväg till kyrkan till 10 och ställa i ordning för Kidz och öva på teatern. Kom hem duscha, åt och gjorde mig i ordning. Sedan var dte dags att igen ta sig till kyrkan. Kom dit och var lite hyparaktiv, haha, Fråga Sofia;P..Men vaddå, jag var ju så peppad, haha! Kidz mötet blev lyckat trots att vi var två man kort. Var jätte många, som vanligt som sa att vi var jätte duktiga alla och att Kidz möterna nästan är dem bästa möterna:)..För dig som inte vet så är Kidz möten, möten som vi förut bara hade för barn men som vi nu har gjort så även vuxna får gå på men vi inriktar oss fortfarande bara på barnen. Vi har lekar, draman, dans, sång/lovsång, förbönsmatta och skolund (som innebär att det är en som spelar en skomakare och som varje gång har ett par skor från någon i bibeln som hon ska lagga och så berättar hon om personen för en docka som kommer varje gång och hälsar på:) ) Det är verkligen helt grymt!:)..Föresten fick vi också en hund i Söndags:) Zigge heter han:)

  
                    Inte världens bästa bild, men funkar väl iaf^^

Igår var det skola igen och det var en skapligt bra dag förutom att jag hela dagen var orolig för läkarbesöket som jag skulle på. Men det gick väl bra iaf. Sedan på kvällen var det NG planering (Ny generation). Vi var hemma hos Emma och planera och vi hade jätte skoj:)..Fick lite palenerat iaf:) 
Ikväll blir det konferensplanering:) 
Att bero på det! Ni FÅR bara INTE missa STIR. Det kommer bli helt grym bra!
Superbra helg att att med sig en kompis som ännu inte är kristen.
Marcus Olson och Daniel Elverlyck är huvudtalare för helgen. Plus att det kommer komma ett team från sos mission:)..
Det kommer vara, semunarier, outreach, underbara möten, gemenskap, fika och mycket mycket mer!
Kommer vara på Salemkyrakn från 28 november till 30 november. Så kom!

Hade bäst!
Kram
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0