''Kan du vara lite tystare?''

Goddagens:)!
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Men ni har väl iaf överlevt?

I helgen har jag varit på möten i Alfta och på våran egna kyrka! Var en konferens (konferans, som David säger att det heter, haha) i Alfta. Var bra möten:).
Nu lääääängtar jag tills nästa helg då det blir STIR! Du har väl inte missat det?
Salemkyrkan Edsbyn. En helg fylld med GUD, undervisning, lovsång, drama, dans, outreach, gemenskap och en massa massa mer
Fredag
möte med Marcus Olson klockan 20.30
Lördag: Ungdomsfrukost klockan 11 med Marcus, Semunarier klockan 15 och en outreach klockan 18 och sedan möte igen klockan 20 med Daniel Elverlyck och ettt team från sos mission:).
Söndag: Möte klockan 11 och sedan klockan 15 blir det en fet outreach! :D 
Hoppas vi ses då! :)

En kul sak föresten som hände igår:P
Igår då jag bad så kom min bror in och sa ''kan du vara lite tystare''? HAHA!
Han tyckte jag var för högljud då jag bad..
Men vaddå jag blev ju så peppad, haha:)

Kram
/E.J


Kommentarer
emma viljanen

du verkar ha fullt upp bettan ^^

och uppdatera oftare :D

2008-11-24 @ 15:39:18
sofia

konferens heter det i detta sammanhang. konferans är typ när man har möte i företagsvärlden. ;)

2008-11-24 @ 15:41:47
URL: http://sofiaalind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0