Stickcafé here i come:)

Nu blir det snart stickcafé på kyrkan som gäller. Ska börja sticka på en halsduk:)..Får hoppas på att finns någon där som kan lära mig.

Dagen idag har varit okej. Var till sparven dagiset och kolla på då 5 barn rita till inriktnigen. Vi håller på med barns skapande:)..Annars har det inte hänt mycket idag. Sonia tejpa sitt ansikte så det såg ut som hon just hade genomgått en plastikoperation;p..Kanske kommer bild senare. Då jag laddat över dem. Annars har det inte hänt mycket!
Jag skulle ha haft simprov idag men efetrsom jag är alergisk mot klor så kunde jag inte! Jag hatar att bada!
 Tyvärr så måste jag dock prova nästa vecka och se om jag klarar det efetrsom det provet räknas till betyget och är obligatosikt. Hjälp! 

I morron har jag Nationella i engelska-uppsats och naturkunskaps prov. Så be gärna en bön för mig:)
Är lite smått ororlig! 
Men det blir bra! In God I believe! Så allt kommer gå vägen tror jag:)

Hade gott
Kram
/ E.J
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0