STIR

Åhh, vilken underbart bra kväll det var igår:)
Åkte ner mot Salem runt 4, stanna på rotebrgshandlen för att fixa lite grejer. Sedan då jag kom till Salem var det städning som gällde. Städade duscharna, fixade med bord och stolar, fixade med maten, med mera med mera...
Mötet med Marcus Olson var helt undebart bra! Han pratade om att Gud kommer oinbjuden till oss och att man inte behöver vara på något speciellt sätt för att man är kristen. Det låter kanske inte så bar då jag ska förklara men det var JÄTTEBRA! 
Efter mötet blev det till att umgås, göra fint med mera, med mera.
Sen då vi skulle hem så stod det tre killat i rondelenså vi körde några varv och satt epå musik. HAHA! Det var så kul!

Nu måste jag dra. Ska snart ner till Slem och fixa med Ungdomfrukosten som börjar 11. KOM:).
HArag tur kan jag åka med Pettson ananr får jag cykla;P

Åh, vad jag älskar JESUS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0