Surprisings keep coming to me

Godagens:)
Klockan är nu 15.00 och snart ska jag jag gå och duscha. Men tänkte jag skulle skriva lite först^^
Har inte hänt så mycket idag. Sov till ca 11.00, klev upp och gjorde mig i ordning. Städade och kollade på en  rolig film, shaggy dog eller vad den hette :p. Sedan kom Johan och Sofia hit med sin hund Luna.  Dem skulle äta här. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Föresten så fick jag idag reda på att från och med i morron kommer vi att ha en hund:)..Pappa och Marie ska iväg och hämta den då. Kul:)! 

Annars längtar jag till ikväll. (Praise Explosion) Känns som någonting kommer hända:)..Jag älskar Jesus! Han är helt underbar!



Kram
/E.J

Förresten är du tjej och vill få gratis smink?
Besök då denna sida:)
 http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=75222


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0