Störst av allt är kärleken..

Haha åh suck vad jag är dålig på att upptadera min blogg!
Måste verkligen lära mig att upptadera mer!
Men det blir bara inte av...

Just nu sitter jag på skolan och har börjat på ett nytt arbete som handlar om hälsa.

``Grunden till en god fysisk hälsa är att sova bra, äta riktigt, mortionera regelbundet... ´´
 
Och sen var det stop! Haha!

Är verkligen inte pepp på något idag känner jag. Fast i och för sig så ska det bli rätt kul att åka på kidz planering ikväll. Känns på något sätt härligt. Känns som man gör något bra. Att man planerar inför något som ska få barn att höra om Jesus.

Jag älskar Jesus, Jag älskar mina vänner och jag älskar min familj!

Ta hand om er!
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0