Gästbloggare: Sofia

Jag bloggar ju vanligtvis på min blogg om i stort sett det mesta, men när man bloggar på någon annans då? Ska man ha något speciellt att säga?

Jag lyfter inte ett ögonbryn om jag ser två kvinnor som är ute och går med varandra. Det är ganska vanligt att kvinnor är ute och går med varandra, visst är det? De senaste dagarna har jag sett två MÄN göra detta. Det å andra sidan tycker jag är helskumt. Varför? Det är ju samma sak. Jag stod och tänkte att jag skulle blogga om det där och dra en parallel till att vandra med The Man Above genom att säga "killar/män som vandrar med Honom är attraktivare än de som inte gör det" men det blev lite rörigt i mitt huvud. Vi skulle kunna säga att det ser lite fel ut när två män är ute och går sådär, men tänk då att en kille vandrar med Gud - han är ju ändå i farten med någon, även om den andre inte syns. Poängen är väl inte annat att det är tufft att vandra med Gud. Tufft på flera sätt. Vansinnigt coolt, men också jobbigt ibland. Jag ska försöka att inte skratta när de där två är ute och går bredvid varandra - de har säkert en massa att prata om, killar har väl någon form av pratbehov också. Eller?

Jag är sjukligt luddig och det där var säkert inte logiskt på en fläck, men jag är trött och stressad för jag måste cykla ner på byn nu. KIDZ-planering.

Lycka till ikväll Elisabeth!

/Sofia



Kommentarer
sarah

haha sofias tankar är ju allover the place :P

2009-04-24 @ 07:38:56
URL: http://afrosistah.blogspot.com
sofia

Det brukar bli så, haha

2009-04-24 @ 07:40:28
URL: http://sofia.blogg.se/
Bettan

haha :p

2009-04-29 @ 17:43:36
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0