Godnatt!

Nyss hemkommen från ungdomsamling på Salem och sitter nu här och fryser..
Ungdomsamlingen var jättebra och kul! Vi bad, prata och fika. Åh, älskade vänner. Vad vore jag utan er? Tack att ni finns!
Jag menar det! Utan er vore jag ingenting! 
Efter ungsamlingen gick jag först med Emma en bit själv innan Erica dök upp och prata med dem en tag innan jag börja cykla hem. Tack att ni finns och för att jag fick prata med er! 

I morron ska det ju vara en gästbloggare här. Tyvärr så har jag haft så fullt upp att jag totlat har glömmt bort att fråga någon. Men tänkte jag skulle fråga mamma, så vi får hoppas hon ställer upp ;). FÖRLÅT, att jag är så dålig! 

Annars i morron blir det skola, kalas och pannkakakskyrkan! Det låter som en kanon dag tycker jag, haha! ;)
Jag hoppas jag får se vid pingst/tolvan i morron runt 9 :)!

Nu ska jag göra mig ordning för att sova! 
Jag borde nog faktiskt ta tag i mammas förslag och gå till skolsyster och ta blodprov, bara för att se om jag har lågt blodvärde. Eftersom att jag är så trött jämt nu. 

Sovgott och dröm sött! 
STOR KRAM! 
/E.J
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0