I'll take one step at the time.

Sitter i skolan nu och känner mig glad. Solen skiner och trots att det är kallt så känns det ändå som att snart är sommaren här. Våran lärare gick igenom veckorna tills dess att sommarlovet börjar och det känns hur bra som helst. Det kommer hända mycket roligt de sista veckorna, teater nu på onsdag, borlänge, vandring m.m. De sista veckorna kommer gå hur snabbt som helst! Och det längtade sommarlovet närmar sig med stormsteg:)
Åh så glad jag blir! 

Det blev ett lite ointressant inlägg kanske. Men jag har lovat att skriva mer och jag tänker hålla det. Även om det kanske kommer bli lite onödiga inlägg. men det kan ju vara kul att läsa också...Eller...Ibland kanske iaf?

Efter skoan blir det till att dra till kyrkan och dansa:) Först ska vi göra lite tacos sen blir det till att dansa! Det är så underbart kul att dansa!

Ta hand om er!
KRAM!
! E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0