MITT HÅR ÄR GRÖNT! :O

Jag har ett problem och med det ingår ett dilemma.
Mitt hår är grönt :(
Det är vattnet i duschen som gör det. Tydligen så är det något i vattnet som gör att det losnar koppar från ledningarna.
Det är bara dem som är blond som det är så för. Så alltså blir det lite av ett problem för mig.
Det funkar att tvätta håret i kranen i köket. För Marie så är det okej att tvätta det i kranen. Eftersom hon tvättar det ungefär bara var 3:dje dag. Men för mig som tvättar det i princip varje dag blir det lite jobbigt. För det är inte så kul att behöva varje dag tvätta håret i en kran. Jag vill ha kvar mitt blonda hår! Men jag vill ju inte ha gröna fläckar/slingor i det.
Jag skulle kunna färga håret typ ljusbrunt eller nåt sånt.
Men grejen är den att även om jag varit sugen på att färga mitt hår ljusbrunt/brunt förr så ser jag ändå mig själv som blondin ;).
Så jag står nu i ett dilemma om jag ska ha kvar mitt blonda hår. Men behöva tvätta det varje gång i kranen i köket? Är mitt blonda hår värt det? Eller om jag ska färga det ljusbrunt?
Jag behöver hjälp att bestämma!

Blont eller ljusbrunt?

Hade!
KRAM!
/E.J



Kommentarer
Mamma

Jag vill ha dig blond du är så fin i det. Du vet hur du ska göra:). Kram

2009-04-29 @ 17:48:18
Bettan

Tack, mamma! Jag älskar dig och saknar dig!

2009-04-29 @ 18:06:07
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/
Bettan

Tack mamma:). Jag älskar dig och saknar dig hur mycket som helst!

2009-04-29 @ 18:08:27
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0