Tack så otroligt mycket för de fina orden min älskade vän, Ida:)

Tack verkligen! Det värmde verkligen! Förlåt för mitt sena tack!
Du är helt underbar Ida och jag är också hur glad som helst att jag har fått lära känna dig! Jag tänker aldrig glömma dig och jag vill i all evig tid vara din vän! Jag finns för dig!! Dag ut som dag in! Bara så du vet det!  Jag älskar dig!



Nu får det vara nog! Jag måste skärpa mig! And thats it! Jag bara måste bli bättre på att blogga! Det är ju faktiskt en kul grej att göra! Så varför gör jag det då inte? Jag tror lite har att göra med att jag inte har något att skriva om och att jag aldrig får någon inspiration! Men jag måste skärpa mig! Måste börja skriva nu! 
Jag har kommit på lite idéer över vad jag kan blogga om. tänker skriva dem här nu. Säg vad du tycker snälla! Och kom med idéer!  
* Min vardag (eller vad man ska kalla det) - Vad som hänt under dagen,funderingar jag har, dagens bild m.m.

*
Kanske ha en gästbloggare varje vecka som får skriva något, vad som helst, som den vill skriva!

*
Eftersom att jag är kristen så tänkte jag att kanske jag skulle kunna varje vecka svara på en fråga. Jag är ju ingen expert på allt. Men jag kan ju ändå svara på något. Om det är en fråga ni säger till mig eller om det är en fråga jag själv bestämmer. Vad tror/tycker ni om det?

Har du/ni fler idéer? Snälla berätta. Jag vill ju göra det kul för er att läsa, eller ja så kult jag nu kan göra det ;)

Nu ska jag dra och kolla på wipeout! Så kul!
Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0