They say time heals the pain, but I know now that I will only learn to live with it!

Teatern idag var skitans bra! Cabaret hette den :) den handlade om andra världkriget. Var lite svårt att förstå ibland. Men så kan det vara!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag är jätte trött!
Har suttit och skrivit på undervisningen ikväll, jag har rubriken : Hur ska man leva/vara som en kristen? - Var ett ljus! 
Det känns jättebra men jag är helt beroende av Gud! Tack Gud för att du finns vid min sida och hjälper mig! 
Det ska bli så otroligt kul att få undervisa i morron:)! Tack Gud för att jag får den chansen! Tack Gud för att jag får chansen att göra något som jag verkligen vill göra! Du är mitt liv Jesus! 

I morron kommer det alltså att vara en gästbloggare här:) Det kommer vara Sofia :). Jag har gett henne helt fria händer att skriva om precis vad hon vill :). Så det ska bli kul att se vad hon skriver om. Men det blir säkert bra! det vet jag! 

Hade bra nu och ta hand om er! 
STOR KRAM
/ E.J
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0