Uptades : Torsdag - Fredag - Lördag och Söndag

Jo men tjena:) Förlåt att jag inte har upptaderat på någon dag! Grejen är den att jag har haft fullt upp! Men ändå, Förlåt!
Men nu ska ni få lite upptadering vad som hänt de senaste dagarna. (Jag är väldigt trött så förlåt om det blir ett konstigt inlägg)

Torsdag:

Skola på dagen, sen gick jag hem med sofia i det undertbart sköna väderet. Sen skrev jag klart dte sita på undervisingen sen blev det dags att åka till kyrkan och undervisa, ny generations gruppen på kyrkan. Det var riktigt kul. Men nervöst.
Sen då vi var klar så hann jag vara med lite på kidz planeringen. Men det var inte länge. Sen blev jag skjutsad av Sofia på cykeln hem. Då jag kom hem kolla jag lite på tv tror jag;) Kommer inte riktigt ihåg, haha!

Föresten! Tack var ditt gästbloggs inlägg Sofia:) Kult inlägg! :)

Fredag:

Jag var ledig från skolan. Sov lite extra länge innan jag gick upp och kolla lite på tv innan jag satte igång och städa köket, hallen och tvummet. ( Jag har lovat att göra det resten av fredagarna eftersom jag är ledig alla fredagar hädanefter, fram till lovet. Sen får jag 600 kr till Nyhems resan:) ) Jag dammsög, damma, torka golven och skaka mattor. Det var inte så tråkigt som man kanke trodde. Det var faktiskt rätt kul. Förutom att jag mådde lite illa. Det tod ca 2 timmar. Efter att jag städat klart hade jag riktigt ont i huve och i stället för att åka ner till skolan på NG som jag hade tänk göra, dumma huvudvärk:( Så satte jag mig i stället ute i vårvädret och läste i så länge vi båda andas. Sen på kvällen kollade jag på talang och baka en kladdkaka med Johanna. Eftersom att jag hade ont i huve så blev det inte till att gör anågot på kvällen så jag var med Johanna i stället eftersom att alla dem andra stak på annat. Men det var kul det också:)

Lördag:

Blev jag väkt av min syster klockan 11. Då pappa och Marie tyckte att jag sovit klart och skulle komma ut och kratta. Jag hade faktiskt tänkt kliva upp tidigare, Hade ställt klockan på 8, sen tjugo över 8 och sen 9. Men jag var så trött att jag orka inte kliva upp någon an gångerna så klockan 9 tänkte jag äsch nu sover jag tills jag vaknar, haha! JAg vet inte vad det rä med mig men jag har varit heltött flera dagar nu! :/
Hur som helst. Jag blev väkt och gick och åt frukost sen så klädde jag på mig och gick ut och börja kratta, bärra undan björkrid och rensa rabbater. Det var faktiskt riktigt kul att få jobba lite förutom att man blve trött. Men dte kändes i och för sig också lite bra, haha! Efter att jag varit ute en hel dag och krattat med mera så tog jag en dusch och gjorde mig i ordning för konsert. Åkte sen ner på byn och lyssna på indigo:) Dem var grymt bra om du frågar mig! :)
Det blev en bra kväll! Hamna i Indigos husvagn och prata med Josef och Fredrik största delen av kvällen.

Söndag:

Idag har jag varit på möte på pingstkyrkan. Jag och Sanna kände att vi ville göra det:).
Vi hade ju inget eget så då tyckte vi vi kunde göra det.
Det var ungdomarna som ansvarade och Indigo spelade även några låtar idag :)
Kom hem, åt mat och sedan satte jag mig här och svara på några mail och så.
Vi får se om det kanske blir flaggleken senare med ungdomsgänget. Hoppas det. men jag är så trött så jag kanske inte orkar heller.

Men hade så gött, gott folk och ta hand om er!
KRAM
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0