Mina vänner är guldvärda!

Rubriken har inte så mycket med det jag skrivit att göra men det är sant och jag ville bara säga det, jag älskar mina vänner! Tack att ni finns <3

Dagen idag har varit bra:) 
Började inte föräns halv 10 och då hade vi naturkunskap. Hade lagt till en extra lektion. Förmodlingen kommer det bli så fler gånger. Jag tycker verkligen inte om naturkunskapen just nu! Vi jobbar om bigbang teorin och allt vad det innebär. Usch! Det är inte så kul att jobba om något man inte tror på. Förövrigt så förstår jag inte heller hur man kan tro att hela universum uppstod av en smäll från ingenting då ingenting fanns från början...
Men men är väl bara att jobba ändå:) Det är ju skolan, jag ska inte klagga! Vissa får ju inte gå i skolan ens, tyvärr ;(. 
Efter naturkunsapen så var det lunch. Under lunchen hanns det även med ett soldariet afrika möte. För dig som inte vet vad det är. Så är det en grupp vi har i skolan som jobbar för att samla in pengar till en man som jobbar med aidsjuka männsikor i Syd Afrika. Efter lunchen var det matte, och åter igen måste jag faktiskt säga att det faktiskt var kul :O. Jag förstår inte vad som hänt! Vi repeterade inför nationella och fick en massa diagnoser att öva på. Efter matten var det inrikting och vi fortsatte på vårat grupp arbete, som jag nu vet vad det heter som vi arbetar om. Vi arbetar om waldorfpedagogiken. Efter det var det egentligen meningen att vi skulle dansa som vanligt. Men tyvärr så blev det inställt för det var så många som inte kunde idag. Mne nästa måndag, då :). I stället så började jag och min syster gå hem men vi blev upphämtade innan vi hann till prantsbacken. I övrigt så var det väldigt varmt att gå! 21 grader var det. 
Då jag kom hem prata jag lite i telefon med Deborah:) Sen åt jag mat och sen blev det till att cykla till norr och spela flaggleken. Riktigt skoj var det! Premiärstart i år. Efter det då jag kom hem kolla jag först lite på danslärarens återkomst sen så orka jag inte det mer så då kolla jag på projekt runway och nu sitter jag här och försöker fördriva tiden. Men jag är så trött så jag tror att jag snart måste dra och sova. Har sovmorron igen i morron till tjugo i 11 eller nåt sånt. 

Hade bäst och sov gott! 
Kram på er!
/ E.J   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0