Men om det är så jag känner..

Hemkommen från skolan och dagen har varit bra. Hade kommunikation på morron där vi jobba med att skriva ett tal som vi ska redovisa. Jag ska prata om ''min dröm'' vilket handlar om att jag vill ha ett barnhem och göra en skillnad för barn och familjer. Sen så hade vi lunch och efter lunchen var det engelska, Där hade vi grammatik prov/test. Det kändes som det gick bra! Sen hade vi naturkunskap. Där fick vi förbereda oss och öva inför provet vi ska ha sen om astronomi eller vad det nu heter! Sen sluta jag och cykla hem.

Ikväll ska jag på ungdomssamling på Salem. kul kul :)

Föresten idag fick jag veta att tydligen är det jag känner inte rätt!
Det var en som sa till mig (inga namn nämda) att om du känner så så är det fel!

Men om det är så jag känner och det är verklighet för mig är det alltså fel då? :S 

En djup fundering, haha! 

Föresten som ni kanske ser så har jag nu bytt design:). Egetnligen vill jag ah det mer färglatt med mer färger men det fick väl bli såhär nu då. Vad tycker ni?
Jag hitta den på en sida då jag sökte på google. Jag är faktiskt inte så smart att jag kan designa så bra själv ;P

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Matilda

Jag var ju med när "den där personen" sa sådär till dig och det var verkligen inte snällt!! Man ska få tycka som man vill och jag tycker han har helt fel när han säger att du har fel när det gäller så du känner.. Du ska inte lyssna på "den personen" för det är inte rätt överhuvudtaget! Lita på dig själv och det DU tror på :) Kramar<3

2009-04-29 @ 16:38:53
URL: http://poptilda.blogg.se/
Bettan

Åh, tack vännnen! :)

KRAMAR! <3

2009-04-29 @ 17:12:39
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0