-rubriklös-

Heeej alla unikt skapade männsikor!
Hoppas ni mår bra! 

Jag tänkte jag skulle ta och upptadera lite innan jag kommer åka till stugan (vi lånar en vän till mammas stuga) och inte ha någon tillgång till dator. 
Så det kommer alltså tyvärr inte bli så mycket upptadering denna vecka tyvärr. Kommer hem igen nästa tisdag tror jag det är. 
Pratade nyss med mamma och då var hon i Alfta. Men hon ska till Naima och sen till stugan och lämna sin egen packning. Så hon komme och hämtar upp oss runt 3 någonting kanske, sen åker vi till Momor och äter där. 
Jag får låna min brors kamera så bilder kommer det bli :)

Idag har jag kollat på en film på disney channel, kick it up eller vad den hette den var okej. Har även packat, men rä inte helt klar, måste fortsätta efter att jag gjort mig klar så jag vet att jag får allt me dmig, haha ^^ . Jag är konstig jag vet! :P
Jag har även skickat mail till våran rektor. Oh dear, vad jobbigt det kändes! Jag berättade att det var jag som nu tog över som ''ledare'' i Ny Generations gruppen och lite sånt. Marie fick kolla igenom det och säga om jag kunde skicka det så. Hon sa att det såg jättebra ut så jag litar på henne :)
Sen mäkte jag också att vårat schema har kommit upp på rexnet, YAY! Det såg jättebra ut, någon sovmorron här och där och några långa dagar till halv fem. Men jag är nöjd. Vill inte skriva upp tider här än och så för några lektioner vet inte jag hur det kommer vara med. 

Nu ska jag sluta och göra mig i ordning i stället. Kanske hörs en gång till innan vi åker.
Men hade så bra i alla fall!
BAMSEKRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0