59 dagar kvar

Heeej vänner :)
Förlåt för otroligt dålig upptadering! 
Jag har känt att jag inte orkat bloggat plus att jag gjort massa annat! 
Förlåt! 

Idag har jag först grejset med en massa sen åkte jag ner på byn, hämtade twilight på engelska ( :D ) som jag reserverat på bibblan och sen var jag in på erikshjälpen efter det en snabbis. Köpte en t-shirt som jag tänkte kunde vara bra till Syd - Afrika, haha! Måste försöka tänka smart för vi får bara ha en träningsbag väska med oss att packa i etersom vi kommer åka bil så mycket och så. Det är bara 59 dagar kvar nu :O. Hjälp! Det är inte  jättemycket. 
På fredag ska vi till hälsocentralen till 15.30 och kolla med sprutor och sånt. 
Om ca en timme ska jag börja gå till Sofia för vi ska till Bollnäs. Sofia, Karin, Edith, Sanna och jag tror jag det blev. Maria också kanske. 

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J
 


Kommentarer
sofia

Jag, du, Sanna, Edith och ev. Mamma. Maria ska till Åsen :)

2009-08-19 @ 13:50:44
URL: http://sofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0