Det stinker bajs!

Ja, eller iaf något liknande.
Jag håller nu på och permanentar mitt hår och permanentvätskan stinker inget vidare! HAHA!
Det ska bli spännande och se hur slutresultatet blir :)

Tänkte att medans jag väntar kan jag väl ta och upptadera här lite och skriva om igårkväll.
Jag skrev ju att jag var hos Sofia igår och att vi provpackade hennes väska till NI.
Senare kom Sanna och vi umgådes med henne. Runt strax efter nio så åkte vi hemn till mig och hämtade leggins så jag skulle slippa frysa om mina ben ^^.
Hade bara klänning och kofta. Sen åkte vi mot Åsen och hämtade Elsa, Edith och Julia och sen ner till öjeparken, där Edith, Julia och Elsa stog i caféterian på kom och se från 22 till 23. Spelade lite guitar hero där och klättra lite klättervägg. Tänkte säga hej till Emelie men haninte på henne tyvärr, FÖLÅT!
Då tjejerna var klar åkte vi hem till Elsa i Åsen och kollade på ''because i sad so''. Det är så konstig översättning på svenska så jag lära skriva på engelska, haha. (den heter tre systrar och en mamma på svenska)
Den var rolig, men man kunde få spunk på mamman i filmen. 

Nä nu måste jag gå och kolla om vi ska kolla en provlock. 
Vi hörs senare om slutresultat och så. 
Men jag tror det kommer bli bra, är lite nervös bara. 
Hörs senare som sagt.
Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0