elfte augusti tvåtusennio

Hola!
Jag är nu hemma hos Sofia, vi tjejer ska grilla och ha skoj hos henne. ( Vi as in Sofia, Sanna, Anna, Linda, Lisa och jag)
Egentligen så ska vi inte vra här förän klockan 16. Men mamm var ner på byn och fixa bilen så jag fäljd emed och fråga Sofia om det var okej att jag kom till henne tidigare, och det var lugnt, Tack! :)

Det var jättekul/mysigt att vara hos mormor igår och äta. Vi åt, läste gammla brev och skratta med mera. Vi fick också 2 glassar. Ja 2 ni läste rätt, haha. Hon sa att det var lika bra att vi åt upp dem^^
När vi senare kom hem på kvällen så fiska Jakob och Isak. Hanna och jag badade och tvättade hår med mera. Det är faktiskt mysigt att tvätta sig så ibland, haha. Senare fiskade även jag och Hanna. Efter ett tag tröttnade Jakob och Hanna så det blev bara jag och Isak som fiska. Jag fick faktikst en fisk, fast det var en mört men ändå, haha!

Nu ska jag sluta! Men hade bäst alla!
STORKRAM!
/ E.J



Kommentarer
Anonym

godmorgon :)

www.hhilals.blogg.se

2009-08-12 @ 07:47:07
Mamma

Inga problem för dig att leva i afrika, när det gäller att leva enkelt, det märkte jag denna vecka. Kram.

2009-08-19 @ 12:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0