( Finns ingen rubrik, för jag är dålig på att hitta på rubriker )

Hehhej:)
Är nyss hemkommen. Har varit på möte och innan det var jag till Salem. Bad för killen jag berätta om igår.
Gud kan göra under! AMEN för det!

Mötet var jättebra idag. Det var Jasse som prediakde. Han predikade om synd och att vi ska lära känna Jesus. Att det är han som ska vara nr ett typ det. Det var iaf jättebra! 

Kloclan tjugo i 3 idag ska jag befinna mig på bibblan för där ska jag bli upphämtad av Jessica. Då ska vi till Alfta på kalas hos min älskade vän Matilda. GRATTIS VÄNNEN! <3

Nu ska jag ta och äta nåt. Pappa och Marie är ju fortafande borta så vi får se vad det blir^^ 
Men jag är faktist inte så dålig på att laga mat, haha.

Men hade så bra alla vänner där och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Matilda

Tack så mkt vännen! :)<3

2009-08-30 @ 19:45:54
URL: http://poptilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0